iPod 4g iOS 4.3.5 probs

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Go down

Re: iPod 4g iOS 4.3.5 probs

Post by Adwomin on Thu 01 Dec 2011, 20:42

Hallo,

Mooi om te horen dat er wat beweging in komt.
Ik moet zeggen, Apple producten zijn geweldig, zolang er niks aan de hand is. Zodra er iets mis is, is het meestal goed mis en ben je uren bezig om het probleem op te lossen. Het is het wel waard, denk ik.

Ik laat dit topic open, mochten er nog onduidelijkheden zijn. Alvast succes!

Adwomin
free society
free society

View user profile https://www.games4theworld.org

Back to top Go down

Post by .pointer on Thu 01 Dec 2011, 21:32

Dankuwel! De iOS is nu geupdate en de software (apps etc) staat erop. No problems nu, hoogstens als de JB uitkomt.
Nog een kleine vraag, toen ik mn ipod een keer tethered jb'de, ging Cydia logo niet weg nadat ik mn iPod opnieuw opstartte (hoeveel x maakte niet uit) het werd alleen wel wit.. Hoort dat?

.pointer
Posting Freak
Posting Freak

View user profile

Back to top Go down

Post by Adwomin on Thu 01 Dec 2011, 21:43

.pointer wrote:Dankuwel! De iOS is nu geupdate en de software (apps etc) staat erop. No problems nu, hoogstens als de JB uitkomt.
Nog een kleine vraag, toen ik mn ipod een keer tethered jb'de, ging Cydia logo niet weg nadat ik mn iPod opnieuw opstartte (hoeveel x maakte niet uit) het werd alleen wel wit.. Hoort dat?
Hallo,

Bedoelt u het Cydia icoontje welke u ziet wanneer uw iPod al is opgestart?

~ Nobody's gril. ~
Adwomin
free society
free society

Windows version :
  • Windows 8
  • Windows 7

System architecture :
  • 32 bits (x86)
  • 64 bits (x64)

Favourite games : GTA Series, Cities: Skylines, Prison Architect, Borderlands series
Female Posts : 19211

Back to top Go down

Post by .pointer on Thu 01 Dec 2011, 22:23

Nou, het is al een tijdje geleden, maar ik tetherde mn iPod op versie 4.3.5 via Redsnow, toen zag ik cydia in 't wit en als ik het aanraakte (tikte met mn vinger) werd het zwart en direct weer normaal. Geen cydia launch dus.
Vervolgens zette ik mn iPod uit en weer aan, maar toen stond datzelfde icoontje er nogsteeds.. Niet verwijderbaar (moest het via Herstel wegkrijgen)

---
Offtopic;
Ander ding, is dat bij MSN mn cursor steeds naar het BEGIN van de zin springt waardoor ik steeds aan het begin van een zin begin te typen; bv.
welmijHey, alles goed? Met
Zo irritant, nee geen touchpad (staat ALTIJD uit) geen kapotte muis/muismat (heb al andere geprobeerd) ik vermoed een virus, maar das dan wel een raar virus.

---
Ben aan het zoeken geweest voor een untethered jailbreak.. Met/zonder succes weet ik nog niet.. Het heet greenpois0n RC9..
Heb het gevoel dat het tethered/fake is, maar je weet nooit.. Weet U er iets over misschien?

.pointer
Posting Freak
Posting Freak

View user profile

Back to top Go down

Post by Adwomin on Sat 03 Dec 2011, 00:08

.pointer wrote:Nou, het is al een tijdje geleden, maar ik tetherde mn iPod op versie 4.3.5 via Redsnow, toen zag ik cydia in 't wit en als ik het aanraakte (tikte met mn vinger) werd het zwart en direct weer normaal. Geen cydia launch dus.
Vervolgens zette ik mn iPod uit en weer aan, maar toen stond datzelfde icoontje er nogsteeds.. Niet verwijderbaar (moest het via Herstel wegkrijgen)

---
Offtopic;
Ander ding, is dat bij MSN mn cursor steeds naar het BEGIN van de zin springt waardoor ik steeds aan het begin van een zin begin te typen; bv.
welmijHey, alles goed? Met
Zo irritant, nee geen touchpad (staat ALTIJD uit) geen kapotte muis/muismat (heb al andere geprobeerd) ik vermoed een virus, maar das dan wel een raar virus.

---
Ben aan het zoeken geweest voor een untethered jailbreak.. Met/zonder succes weet ik nog niet.. Het heet greenpois0n RC9..
Heb het gevoel dat het tethered/fake is, maar je weet nooit.. Weet U er iets over misschien?
Hallo,

Dat u een wit teken ziet waar normaal het Cydia logo straalt, heeft te maken met hoe u uw iPod opstart. Als u niet via "Boot Tethered for now" uw iPod opstart, werkt Cydia niet en kan uw iPod rare dingen vertonen.
> Voor het probleem met uw muis, raad ik u aan om even een kijkje te nemen bij uw muisinstellingen. Afhankelijk van welk OS u gebruikt, kunt u er meestal komen via [Rechter-muisklik] op het bureaublad, en dan kiezen voor "Eigenschappen" (Of: Properties), daar even kijken bij muisinstellingen.
Er is inderdaad nog geen jailbreak beschikbaar voor 5.0.0 . (Untethered)

~ Nobody's gril. ~
Adwomin
free society
free society

Windows version :
  • Windows 8
  • Windows 7

System architecture :
  • 32 bits (x86)
  • 64 bits (x64)

Favourite games : GTA Series, Cities: Skylines, Prison Architect, Borderlands series

Back to top Go down

Post by .pointer on Mon 05 Dec 2011, 17:50

Ik wil voor tijdelijk een Semi-tethered jailbreak uit voeren. Het uitvoeren moet geen probleem zijn, maar ik ben wel bang dat ik mn applicaties (apps), fotos etc kwijtraak en niet meer kan syncen.. Is dit het geval ? Of blijven de applicaties gewoon op de iPod staan? Of is syncen na een succesvolle semi-tether voor 5.0.1 geen probleem?

En, werken games wel na een normale reboot op een semi-tether? Of alleen safari/cydia apps niet?

Mvg.

.pointer
Posting Freak
Posting Freak

View user profile

Back to top Go down

Post by Adwomin on Mon 05 Dec 2011, 17:57

.pointer wrote:Ik wil voor tijdelijk een Semi-tethered jailbreak uit voeren. Het uitvoeren moet geen probleem zijn, maar ik ben wel bang dat ik mn applicaties (apps), fotos etc kwijtraak en niet meer kan syncen.. Is dit het geval ? Of blijven de applicaties gewoon op de iPod staan? Of is syncen na een succesvolle semi-tether voor 5.0.1 geen probleem?

En, werken games wel na een normale reboot op een semi-tether? Of alleen safari/cydia apps niet?

Mvg.
Hallo,

Ik moet eerlijk zeggen dat ik destijds de 4.x.x JB had toegepast. Als het goed is, is de semi-jailbreak voor iOS5 alleen beschikbaar voor "Developers". (Zie hier: http://blog.iphone-dev.org/redsn0w-iOS5 )
Ik raad u eerlijk gezegd aan om even te wachten op een officiële. Kan wel even duren, maar liever iets dat het goed doet, dan iets dat het half en slecht doet, toch?
In de semi-tethered JB zitten nog veel fouten m.b.t. o.a. de officiële Apps Store.
Na een normale JB is syncen altijd mogelijk ja, óók bij een untethered JB.

~ Nobody's gril. ~
Adwomin
free society
free society

Windows version :
  • Windows 8
  • Windows 7

System architecture :
  • 32 bits (x86)
  • 64 bits (x64)

Back to top Go down

Post by .pointer on Mon 05 Dec 2011, 19:46

1. Jailbreak your iOS 5 device using Redsn0w’s tethered jailbreak and boot tethered.

2. Navigate to the Sources menu in Cydia, and add the source: “http://thebigboss.org/semitether”.

3. Open the source, and there should be one package titled “SemiTethered”.

4. Install the package and reboot your device.

5. Your device is now in a semi tethered state, and you will have to boot tethered using Redsn0w so use the disabled features.

Bron: http://www.jailbreaknation.com/semi-untethered-ios-5-jailbreak-now-available-through-cydia
Via Cydia zegt het, lijkt me dan toch niet voor developers only..?

.pointer
Posting Freak
Posting Freak

View user profile

Back to top Go down

Post by Adwomin on Tue 06 Dec 2011, 21:44

.pointer wrote:1. Jailbreak your iOS 5 device using Redsn0w’s tethered jailbreak and boot tethered.

2. Navigate to the Sources menu in Cydia, and add the source: “http://thebigboss.org/semitether”.

3. Open the source, and there should be one package titled “SemiTethered”.

4. Install the package and reboot your device.

5. Your device is now in a semi tethered state, and you will have to boot tethered using Redsn0w so use the disabled features.

Bron: http://www.jailbreaknation.com/semi-untethered-ios-5-jailbreak-now-available-through-cydia
Via Cydia zegt het, lijkt me dan toch niet voor developers only..?
Hallo,

De jailbreak zelf gaat niet via Cydia, de jailbreak installéért Cydia juist op uw iPod. Voor zover ik weet is de semi-tethered jailbreak alleen voor Developers. Waarom? Omdat er simpelweg teveel "bugs" in zitten, zoals fouten met de originele App Store. Developers hebben de App Store in principe niet nodig, omdat zij voornamelijk bezig zijn met het programmeren van software voor iOS zelf. Daardoor hebben Developers geen last van de bugs. Maar als normaal gebruiker raad ik het af.

~ Nobody's gril. ~
Adwomin
free society
free society

Windows version :
  • Windows 8
  • Windows 7

System architecture :
  • 32 bits (x86)
  • 64 bits (x64)

Back to top Go down

Post by .pointer on Wed 07 Dec 2011, 15:29

Heb het er toch opgezet, en ben erachter gekomen dat het toch niet als developer gemarkeerd is..
Je moet als je cyd opent kiezen tussen Gebruiker - Developer - Ontwikkelaar of dergelijke, en ook bij Gebruiker stond het erbij. heb het nog niet getest, ben echter wel achter een (cydia?) prob gekomen. Als ik 15min intensief een game speel, gaat de batterijlading van 100 al gauw naar 80..
half uur zonder apps aan op standby gaat van 100 naar 98..
En als ik de intnensiefe game helemaal close springt de health weer naar 85/90.. raar.. Erg snelle batterijverlagingen dus.. Is daar iets tegen? Cyd, installous en SHSH ofzo tijdelijk uitschakelen?
Mvg.

.pointer
Posting Freak
Posting Freak

View user profile

Back to top Go down

Post by Adwomin on Wed 07 Dec 2011, 17:52

.pointer wrote:Heb het er toch opgezet, en ben erachter gekomen dat het toch niet als developer gemarkeerd is..
Je moet als je cyd opent kiezen tussen Gebruiker - Developer - Ontwikkelaar of dergelijke, en ook bij Gebruiker stond het erbij. heb het nog niet getest, ben echter wel achter een (cydia?) prob gekomen. Als ik 15min intensief een game speel, gaat de batterijlading van 100 al gauw naar 80..
half uur zonder apps aan op standby gaat van 100 naar 98..
En als ik de intnensiefe game helemaal close springt de health weer naar 85/90.. raar.. Erg snelle batterijverlagingen dus.. Is daar iets tegen? Cyd, installous en SHSH ofzo tijdelijk uitschakelen?
Mvg.
Hallo,

U begrijpt niet helemaal wat ik bedoel. Ik bedoel niet dat Cydia alleen voor Developers is, maar de jailbreak zelf. Het past uw iPod zodanig aan dat er zich (tot-nu-toe onopgeloste) bugs gaan voordoen. Gezien Developers (Ontwikkelaars) geen last hebben van deze bugs, kunnen zij deze JB "normaal" gebruiker. Voor een normale gebruiker, zoals u, is de jailbreak dus af te raden.

//EDIT

En wel om de redenen die u zojuist heeft genoemd in uw post.

~ Nobody's gril. ~
Adwomin
free society
free society

Windows version :
  • Windows 8
  • Windows 7

System architecture :
  • 32 bits (x86)
  • 64 bits (x64)

Back to top Go down

Post by .pointer on Wed 07 Dec 2011, 18:07

Ja, dat dacht ik ook, maar las dat het ook was met andere jailbreaks van vorige versies van iOS.
Dus ook vóór iOS 5 of zelfs 4. De Tethered jailbreak is toch niet voor Developers, als het op íedere site waar je googled op ´Tether jb iOS 5.0.1´ staat? Dan zou er denk ik duidelijk in koeieletters vermeld staan 'Developers only' 'know what youre doing' 'insecure''etc.

Ik had ergens iets gelezen over SSH of SHH uitzetten, of andere automatisch ingestelde jailbreak apps. Die misschien standaart op Cydia staan?
Heb al wel uitgevogeld hoe je apps downloaden moet. Dat heeft me in enkele minuten al 10tallen euros bespaart.. (Angry birds. Doodle jump. Minecraft. COD BO zombies. WAW zombies) dus ik neem de battery probs maar voor lief, achja, ik laad hem gewoon elke dag weer op. Na 1 dag op stand-by, intotaal 1 uur intensief gamen, naar 62%. Is dit normaal? Of beneden batterylife?

#En gaat de battery life health naar benden als ik hem te vaak oplaad door de baterij probleme die ik nu heb? Weet wel dat als je hem oplaad dat minimaal tot 80 moet zijn, doe ik altijd ook wel. Beinvloed het aantal gehackte apps ook het batterylife? Ik heb een iTouch4g 32 gb met nog meer dan 20gb over. Ben van plan simpelweg 150 apps erop te zetten, 1 voor 1 duurt zo lang.

Mvg.

.pointer
Posting Freak
Posting Freak

View user profile

Back to top Go down

Post by Adwomin on Wed 07 Dec 2011, 19:29

.pointer wrote:Ja, dat dacht ik ook, maar las dat het ook was met andere jailbreaks van vorige versies van iOS.
Dus ook vóór iOS 5 of zelfs 4. De Tethered jailbreak is toch niet voor Developers, als het op íedere site waar je googled op ´Tether jb iOS 5.0.1´ staat? Dan zou er denk ik duidelijk in koeieletters vermeld staan 'Developers only' 'know what youre doing' 'insecure''etc.

Ik had ergens iets gelezen over SSH of SHH uitzetten, of andere automatisch ingestelde jailbreak apps. Die misschien standaart op Cydia staan?
Heb al wel uitgevogeld hoe je apps downloaden moet. Dat heeft me in enkele minuten al 10tallen euros bespaart.. (Angry birds. Doodle jump. Minecraft. COD BO zombies. WAW zombies) dus ik neem de battery probs maar voor lief, achja, ik laad hem gewoon elke dag weer op. Na 1 dag op stand-by, intotaal 1 uur intensief gamen, naar 62%. Is dit normaal? Of beneden batterylife?

#En gaat de battery life health naar benden als ik hem te vaak oplaad door de baterij probleme die ik nu heb? Weet wel dat als je hem oplaad dat minimaal tot 80 moet zijn, doe ik altijd ook wel. Beinvloed het aantal gehackte apps ook het batterylife? Ik heb een iTouch4g 32 gb met nog meer dan 20gb over. Ben van plan simpelweg 150 apps erop te zetten, 1 voor 1 duurt zo lang.

Mvg.
Hallo,

Zelf gebruik ik mijn iPod niet heel intensief en heb ik de helderheid (Instellingen > Helderheid) standaard op z'n laagst staan. Hierdoor gaat de batterij dagenlang mee. Ik denk dat ik om de week oplaad. Ik raad u aan om de helderheid in ieder geval niet op z'n allerhoogst te zetten en het liefst zo laag mogelijk, mits u langer met één batterijlading wilt kunnen doen.
Ik had ook begrepen dat de nieuwste versie van iOS batterijproblemen had. Of die al verholpen zijn, zou ik echt niet weten.
Wanneer u uw iPod oplaad, gaat hij sowieso aan, dus ik denk niet dat het wat uitmaakt als u hem tijdens het opladen gebruikt. Het liefst natuurlijk met rust laten en helemaal op laten laden en pas weer opladen wanneer hij bijna echt leeg is.

Dat van die iOS JB is wat ik van betrouwbare bronnen heb begrepen, dus verder weet ik er ook niet veel van, gezien ik er zelf (momenteel) geen gebruik van maak.

~ Nobody's gril. ~
Adwomin
free society
free society

Windows version :
  • Windows 8
  • Windows 7

System architecture :
  • 32 bits (x86)
  • 64 bits (x64)

Back to top Go down

Post by .pointer on Fri 09 Dec 2011, 08:22

Dank voor de tips, heb ze toegepast Wink
Heb nog een probleem met de pc, gaat alleen niet over iDevices. Maar om een nieuw topic te starten is ook zo onnuttig.
- MSN cursor springt nogsteeds vaak naar begin zin, en springt soms op insert
- Hotmail en scroll activiteiten op bepaalde sites (als ik mn hotmail check bv) en heel hotmail doet sloom.
- Net wou ik mn nieuwe WWW plaatsen op hyves, komen er ineens kruisjes ++++ en dan heel veel. Heel mn hyves page zit nu overspamd (drukte maar gwn op Verstuur om te kijken of 't echt was) maar dat doet er niet toe. Net ook met msn, wrts kwamen er ook kruisjes in mijn beeld. Nu ineens niet.
- Met msn, staat er steeds 'U bent uitgelogd. We konden U niet aanmelden'. Vaag, vooral het MSN tekentje dat met een X is (uitgelogd) maar ik nog wel een msn schermpje overheb met online contacten, een chat heb openstaan die het gewoon doet (andere pers. reageert gewoon).

---
Ik vermoed een (opkomend, groter wordend?) virus. Heb AVG 12 en die doet z'n werk gewoon (wel pirated version). Alleen geeft 'ie wel veel aan dat er TrackingCookies e.d zijn. Als ik die allemaal selecteer en verwijder, lukt dat niet zegt hij.
Enig idee?
Mvg.

.pointer
Posting Freak
Posting Freak

View user profile

Back to top Go down

Post by Adwomin on Fri 09 Dec 2011, 10:30

.pointer wrote:Dank voor de tips, heb ze toegepast Wink
Heb nog een probleem met de pc, gaat alleen niet over iDevices. Maar om een nieuw topic te starten is ook zo onnuttig.
- MSN cursor springt nogsteeds vaak naar begin zin, en springt soms op insert
- Hotmail en scroll activiteiten op bepaalde sites (als ik mn hotmail check bv) en heel hotmail doet sloom.
- Net wou ik mn nieuwe WWW plaatsen op hyves, komen er ineens kruisjes ++++ en dan heel veel. Heel mn hyves page zit nu overspamd (drukte maar gwn op Verstuur om te kijken of 't echt was) maar dat doet er niet toe. Net ook met msn, wrts kwamen er ook kruisjes in mijn beeld. Nu ineens niet.
- Met msn, staat er steeds 'U bent uitgelogd. We konden U niet aanmelden'. Vaag, vooral het MSN tekentje dat met een X is (uitgelogd) maar ik nog wel een msn schermpje overheb met online contacten, een chat heb openstaan die het gewoon doet (andere pers. reageert gewoon).

---
Ik vermoed een (opkomend, groter wordend?) virus. Heb AVG 12 en die doet z'n werk gewoon (wel pirated version). Alleen geeft 'ie wel veel aan dat er TrackingCookies e.d zijn. Als ik die allemaal selecteer en verwijder, lukt dat niet zegt hij.
Enig idee?
Mvg.
Hallo,

Tracking Coockies kunnen op zich geen kwaad. Maar het kan ook geen kwaad om ze allemaal te verwijderen. Anders kunt u daar ook nog www.ccleaner.com voor gebruiken. Ook een heerlijk programma.
Verder raad ik aan om AVG 12 up-to-date te houden (Elk uur een update) en een volledige systeemscan uit te voeren. Veder raad ik u ook aan om Spybot Search & Destroy te gebruiken: http://www.safer-networking.org/nl/mirrors/index.html
Het heeft voor mij wonderen verricht. (Het verwijderen van virussen die mijn Anti-Virus destijds niet kon vinden)

Probeer eventueel ook nog uw grafische kaart drivers te updaten en daarna uw PC te restarten.

~ Nobody's gril. ~
Adwomin
free society
free society

Windows version :
  • Windows 8
  • Windows 7

System architecture :
  • 32 bits (x86)
  • 64 bits (x64)

Back to top Go down

Post by .pointer on Sun 11 Dec 2011, 17:42

hey. Heb zojuist hetvolgende gelezen over Untethered Jailbreak; iOS 5.0.0 + 5.0.1. Het heey Greypois0n, van POD2G. Tut:
http://www.dailymotion.com/video/xmnik8_graypois0n-untethered-jailbreak-ios-5-0-and-5-0-1-2012-proff_tech
Jailbreaksite:

http://graypois0n.blogspot.com/

o.a bronnen:

http://www.jailbreaknation.com/ios-5-untethered-jailbreak-demoed-will-work-on-5.0-and-5.0.1
http://www.jailbreaknation.com/new-jailbreak-5.0-5.0.1-will-work-for-iphone-4s-ipad-2-untethered
Iemand wat verstand hiervan? Is het 4trust?
Lijkt me opzich best te vertrouwen..

in English:

Hello. I found a possibly untethered jailbreak for iOS 5.0.0 and 5.0.1. I read something about it and it looks quite trust.
Sources: See above links.
Anyone some experience/hints?

//EDIT

Olé olé, hij is uit en heb hem reeds geinstalleerd, was het simpelste ooit, via Cydia Corona ofzoiets downloaden Wink
Nu ben ik dus vrij zeker dat ik de Peel520 v. II ga aanschaffen. Echter wil ik zekerheid dat het geen miskoop word en is..

- www.peel520.net <- te vertrouwen? Heb al wat gegoogled en niets negatiefs erover gevonden..
-
Is de levertijd uitermate traag ofzo? M'n pa kocht van een totaal
nadere site een mobieltje 2 maanden geleden en die is nogsteeds niet
binnen, kwam (ook?) rechtstreeks uit een fabriek in China.
- De
prijs lijkt me redelijk, maar wat is het aangegeven (119 dollar) bedrag
in euros? Ik weet niet welke eenheid het is; amerikaanse, australische
etc..?
- Als U geen mobiel/gsm/etc had maar wel een iTouch 4g in
untethered jailbroken staat, gekocht voor 260euro, zou U dat de
Peel520II aanschaffen of niet? Waarom wel/niet?

Dankuwel!

.pointer
Posting Freak
Posting Freak

View user profile

Back to top Go down

Post by Adwomin on Tue 27 Dec 2011, 19:37

.pointer wrote:hey. Heb zojuist hetvolgende gelezen over Untethered Jailbreak; iOS 5.0.0 + 5.0.1. Het heey Greypois0n, van POD2G. Tut:
http://www.dailymotion.com/video/xmnik8_graypois0n-untethered-jailbreak-ios-5-0-and-5-0-1-2012-proff_tech
Jailbreaksite:

http://graypois0n.blogspot.com/

o.a bronnen:

http://www.jailbreaknation.com/ios-5-untethered-jailbreak-demoed-will-work-on-5.0-and-5.0.1
http://www.jailbreaknation.com/new-jailbreak-5.0-5.0.1-will-work-for-iphone-4s-ipad-2-untethered
Iemand wat verstand hiervan? Is het 4trust?
Lijkt me opzich best te vertrouwen..

in English:

Hello. I found a possibly untethered jailbreak for iOS 5.0.0 and 5.0.1. I read something about it and it looks quite trust.
Sources: See above links.
Anyone some experience/hints?

//EDIT

Olé olé, hij is uit en heb hem reeds geinstalleerd, was het simpelste ooit, via Cydia Corona ofzoiets downloaden Wink
Nu ben ik dus vrij zeker dat ik de Peel520 v. II ga aanschaffen. Echter wil ik zekerheid dat het geen miskoop word en is..

- www.peel520.net <- te vertrouwen? Heb al wat gegoogled en niets negatiefs erover gevonden..
-
Is de levertijd uitermate traag ofzo? M'n pa kocht van een totaal
nadere site een mobieltje 2 maanden geleden en die is nogsteeds niet
binnen, kwam (ook?) rechtstreeks uit een fabriek in China.
- De
prijs lijkt me redelijk, maar wat is het aangegeven (119 dollar) bedrag
in euros? Ik weet niet welke eenheid het is; amerikaanse, australische
etc..?
- Als U geen mobiel/gsm/etc had maar wel een iTouch 4g in
untethered jailbroken staat, gekocht voor 260euro, zou U dat de
Peel520II aanschaffen of niet? Waarom wel/niet?

Dankuwel!
Hallo,

Over het mobieltje dat nooit is aangekomen raad ik u toch echt sterk aan om z.s.m. contact op te nemen met de verkoper. Als het een eBay aankoop was, dan raad ik u aan om per direct een PayPal geschil te openen, indien nog mogelijk. (Dit kan voor zover ik weet alleen binnen 40 dagen na aankoop) Indien de aankoop niet via eBay is gedaan en de verkoper u ook niet echt opweg helpt, heeft u een groter probleem.
Daar niet van, de bezorgtijd voor de Peel520II is binnen 2 weken (Ongeveer) voor Nederland. Mijn ervaring met Chinese producten is dat ze maximaal binnen 3 weken bij u aankomen. Daarnaast krijgt u bij de Peel520II netjes een Track & Trace code, waarmee u de aankoop gemakkelijk kunt volgen.

De prijs op de website lijkt mij in Amerikaanse Dollars, wat neer komt op ongeveer €92,- . Maar let op dat de koersen, vooral nu, heel erg schommelen!
Als ik zelf de optie zou hebben, nee, zou ik het niet gedaan hebben, maar dat is verder persoonlijk. Ik heb liever een echte telefoon in mijn handen, dan iets dat lijkt op een telefoon en waarbij ik de software ook telkens moet aanpassen om normaal te kunnen bellen. Over de kwaliteit van het product kan ik verder niet veel zeggen, gezien ik geen vertegenwoordiger van de Peel -lijn ben. Maar verwacht geen volwaardige, high-end telefoon die exact lijkt op de iPhone zoals we dat gewend zijn. Het is iets dat er (in grote lijnen) op lijkt. Maar als u het aandurft, dan zal ik er zeker voor gaan en dan hoor ik het resultaat ook graag.

~ Nobody's gril. ~
Adwomin
free society
free society

Windows version :
  • Windows 8
  • Windows 7

System architecture :
  • 32 bits (x86)
  • 64 bits (x64)

Back to top Go down

Post by .pointer on Tue 27 Dec 2011, 19:53

dank voor het advies. Ik denk dat ik het dan toch ga bestellen. Ik laat het weten als het binnen is Wink

.pointer
Posting Freak
Posting Freak

View user profile

Back to top Go down

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Back to top