Expansions installeren

View previous topic View next topic Go down

Expansions installeren

Post by Chantal_GNK on Sat 10 Mar 2012, 16:43

Beste G4TW,

Als eerst bedankt voor jullie handige forum en instructie video's. Tot nu toe ben ik er zelf uit gekomen ondanks dat ik vrijwel geen ervaring heb met dit soort dingen maar nu heb ik toch jullie hulp nodig.

Ik heb eerst sims 3, sims 3 pets en town life stuff geinstalleerd en daar een tijdje naar volle tevredenheid mee gespeeld. Daarna raakte ik een beetje verveeld dus wilde ik de rest van de expansion packs installeren. Ik heb toen WA erbij geinstalleerd en daar liep het fout. Ik heb toen wat dingetjes geprobeerd maar hij wilde hoe dan ook niet meer spelen met de mededeling dat ik de sims 3 pets disk erin moest doen (dit is als hij al gestart is net voor je de familie aan klikt waar je mee speelt). Ik heb toen maar alles gedeinstalleerd (wel safe files behouden), laptop opnieuw opgestart en de sims 3 base game weer geherinstalleerd.

Nu wil ik dus de expansion packs erbij installeren en ik heb ergens de juiste volgorde gevonden te beginnen met WA (daarna HELS, Ambitions, FLS, late night, OLS, generations, TLS, pets, MSS en showtime). Volgens de instructies van de ultimate fix moet je nergens cracks installeren en alleen de game alleen staan er bij o.a. WA meerdere cracks (1,2,3,4) en ik vroeg me dus af of je die allemaal niet moet installeren of alleen de laatste (4) niet? Dus eigenlijk welke stappen moet je wel doen en welke niet?

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is. Alvast bedankt!

Chantal.

Chantal_GNK
Beginner
Beginner

View user profile

Back to top Go down

Re: Expansions installeren

Post by Adwomin on Sat 10 Mar 2012, 19:43

Hallo,

Bedankt voor uw bericht!
Leest u eerst dit: http://games4theworld.bestgoo.com/t1171-must-read-how-to-install-the-sims-3-correctly-updated
Merk op dat u alle "# Crack" folders geheel kunt overslaan (Dus ook die van WA!) en alleen de bestanden van de Fix nodig heeft.

Dus: installeer alle spellen die u wilt, zonder ook maar één crack toe te passen. Wanneer u klaar bent met het installeren van alles, past u de nieuwste versie van de Ultimate Fix toe. Hierna zou het spel het moeten doen.

Veel succes en laat het weten indien u nog problemen ondervindt!

~ Nobody's gril. ~
Adwomin
free society
free society

Windows version :
  • Windows 8
  • Windows 7

System architecture :
  • 32 bits (x86)
  • 64 bits (x64)

Favourite games : GTA Series, Cities: Skylines, Prison Architect, Borderlands series
Female Posts : 19210

View user profile https://www.games4theworld.org

Back to top Go down

Post by Chantal_GNK on Sat 10 Mar 2012, 22:55

Bedankt voor de reactie. Ik ga het proberen. Maar bij WA staat als stap 1 dat je een cijfer in redigit moet veranderen. Moet dat dan nog wel of echt alleen de setup met de registration code?

Bedankt!

Chantal_GNK
Beginner
Beginner

View user profile

Back to top Go down

Post by Adwomin on Sat 10 Mar 2012, 23:15

Hallo,

Eerst zou ik het zonder proberen. Als u iets van een "Wrong region" foutmelding krijgt, verander dat wel de SKU code in het register, als beschreven in stap 1-2.

~ Nobody's gril. ~
Adwomin
free society
free society

Windows version :
  • Windows 8
  • Windows 7

System architecture :
  • 32 bits (x86)
  • 64 bits (x64)

Favourite games : GTA Series, Cities: Skylines, Prison Architect, Borderlands series
Female Posts : 19210

View user profile https://www.games4theworld.org

Back to top Go down

Post by ☠ ~ Aɳɳ ~ ☠ on Sun 11 Mar 2012, 10:26

Hallo,
In mijn ervaring is het veranderen van de SKU geheel te vermijden als Outdoor Living Stuff eerst geinstalleerd word, en daarna WA.

Forum Administratrix
First Lady of the Forum
Forum Administratrix First Lady of the Forum

Windows version :
  • Windows 8
  • Windows XP
  • Windows 10

System architecture :
  • 32 bits (x86)
  • 64 bits (x64)

Female Posts : 15118

View user profile